2 3 tan tin tun ... !!!!: Minggu penuh kesibukan
Photobucket

the best saye!!

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)











Sunday, March 27, 2011

Minggu penuh kesibukan

LOCATION:COLLEGE
DATE:21-24 MARCH
TUJUAN:MACAM2 ADE

Thats true!!!Saya sangat letih this week....>_< This week dengan berbangga saya jadi urusetia..haha 21-22 Urusetia untuk organize netball games.. Agak dapat sambutan jugak.. Wey korang yang xnak join tu, malas exercise ye??haha Thanks pade kawan-kawan saye : AMANI,IRA,ANIS sebagai rakan urusetia saya dan kepade rakan-rakan yang lain kerana turut menolong kami.Maaf ye kawan-kawan saya tidak memberi kerjasama yang sepenuhnyer pada tournament ni becoz saya busy dengan volleyball training..maaf ye kawan-kawan.t saye belanje twisties ye..haha

*Bukti saye urusetia* hehe...


Actually agak sedeyh la,dngn skap orang tertinngi asrama kerna taknak tolong memeriahkan majlis...opss..sowey terMengata sekejap..hahaha..Sepatutnya anda yang harus memberi sokongan kerana kami pelajar-pelajar asrama di bawah anda..sekian

-CERITA SAYA SIGULA MANES-

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment