2 3 tan tin tun ... !!!!: stress .....
Photobucket

the best saye!!

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)











Tuesday, March 29, 2011

stress .....


minggu ini

saya tahu semua orang busy..ini tanggungjawab saya sebagai pelajar dan anak serta hamba Allah di muka bumi ini....=)...

minggu ni saya ade banyak test

khamis ni paling hebat..ade 4 kelas dari pagi sampailah ke petang
oleh yang demikian dari pagi sampailah petang semua kelas ade test..sangat dasyat..hehe...



*mesty muke saya comel macam die bile tension..hahaha..
{perasan}

ermm...jadual final exam da terkeluar..sangat nervous...

exam da dekat..tidak!!already or not, i must always already for the final exam will coming soon....argghhhhh...pliss...mesty jer..jer..jerawat akan tumbuh..haha...
xMAw..xMAW..jangan tegur kalau anak buah kecik saya naik...huhu...

*KEPADA KAWAN-KAWAN SAYA...GUD LUCK UNTUK TEST*~_^

-CERITA SAYA SIGULA MANES-

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment