2 3 tan tin tun ... !!!!: team yang tidak bekerjasama...dislike
Photobucket

the best saye!!

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)











Tuesday, March 22, 2011

team yang tidak bekerjasama...dislike

LOCATION: KPTM, CHERAS
DATE: 22 MARCH 2011
TUJUAN: FRIENDLY,VOLLEYBALL

“I’m very disappointed with my volleyball team”

Why I say this words?

Becoz, saya sangat sedeyh dengan team volley ball sesi 2011 saya ni. Sangat KECEWA tahap gunung, sangat SEDIH, not happy in my teamwork!!!!

SETENGAH daripada mereka tak beri komitment pada pada team, MEREKA YANG SAYA XSUKA ATTITUDE anda,(separuh daripada mereka) bajet hebat, aku pun xdela sempurna mane..

tapi aku sangat kecewa dapat pasukan camni, ade separuh daripada mereka yang sependapat ngn aku..aku sokong mereka ni…kadang-kadang kesian jugak aku tgk mereka yang terbaik ni macam dipingirkan tyme latihan..

Aku bukan nak kate ape, aku yang da berpengalaman 6 tahun ni pun masih xperfect lagi KAWAN-kawan kalau salah tolong tunjukkan...=)

lastly, I’m very dislike dgn attitude anda..…be matured...

*Saya suka tengok ERIKA main volleyball, ciri2 camni la yang layak menjadi player volleyball terbaik*

-ini blog saya, suka hatila saya nak mengutuk, or memuji….-hehe-

-CERITA SAYA SIGULA MANES-

1 comment: