2 3 tan tin tun ... !!!!
Photobucket

the best saye!!

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)











Wednesday, December 1, 2010


diet dimana anda?




kita mesti ingin tubuh yang menarik(tapi aku x)haha
dan cantik,kamu perlu banyak berkorban la..!!harus!!lupa alasan yang boleh menghalang kamu untuk kurus kite mesty yakin!!suatu hari nnti ,tubuh kamu akan cantik dan tertarik da boom..hehe,ingat!!elakkan pelbagai alasan-alasan pemalas liat kosong kamu seperti berikut
(termasuk aku)=p

*tak ada masa nak diet?*
*tak akan berjaya! la*
*suatu hari nanti,berat saya akan naik juga*(SELALU..HUHU)
*saya memang kaki makan!mana saya boleh lupakan semua itu*
*susahnya nak kuruskan badan*
*keturunanlah!!*
*saya sayang lemak ditubuh saya!*(mcm ayat knal je*haha)
*selesa macam ni*(??
*pernah cuba tapi xberjaya*(itu selalu jadi)

itulah alasan kita yang berangan nk ku**s...hehe
tiada keyakinan!!mesty yakin la...
wanie ko boleh!!hehe
yang penting kita mesti amalkan pemakanan yang sihat =)
insyaAllah boleh...





0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment