2 3 tan tin tun ... !!!!: jeng jeng.....malam ini malam gelabah
Photobucket

the best saye!!

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)











Tuesday, November 30, 2010

jeng jeng.....malam ini malam gelabah


duit oh duet




kenapa gelabah??
30.11

senja 7.00 p.m:start enjin kereta...broommmm...
terus drive..pesan ibu n opah"berhati-hati ,jangan bawak laju"
ok mama ok neneknda!!
azan berkumandang..dgn berbekalkan air kotak ribena(bkn budak-budak)hehe
minum sedikit untuk berbuka puasa sementara sampai di manjung..

sebab apa pergi manjung??
mama a.k.a amani punye pasal la!!!!siat kulit jari ko!!!@_@
takut x??hahaha
ni sume gara2 mama T_T
xcted+ gelabah =mcm difikirkan

siang:30.11
"mama duet kite da masuk ke"
mama said"dah...bolehla shopping,tgk wayang"
hahaha...ngek mama!!

kesian adik2...pot pet pot pet mulut aku dalam kete kat adik aku.."nanti kite makan mcd,chicken chop ye...pastu cakap je pe korang nk..nanti along belikan"..aiseh..macm jutawan je kan aku ni..
(padahal dalam bank nilai wang negara semut..haha)

dah sampai manjung:
bank:Cina,India,Melayu,Bangsa-bangsa malaysia
conclusion:nilai wang anda ............(nilai wang negara semut)
hahahahahaha...gelak bosar aku+sakit aty+menanges dalam jiwa=mama!!!!!!
memang nak kene ni!!

so:kesian adik-adikku...len kali ye along belanja...
aku gelak sorang2...hehe
ari paling bodo bg aku..haha
sanggup kua ingat duet da kua..hahaha

pengajaran hari:dengar cakap orang tua..jangan kua..esok-esok jela kua...
degil ko wanie!!!


2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hahahaha..sory lah dear..weeee~~~
    ak pon terkene gak..
    so we are in the same situation,0-0 ek?..
    n pliz dont siat2 my skin k?:)

    ReplyDelete