2 3 tan tin tun ... !!!!: KALAULAH BOLEH...................
Photobucket

the best saye!!

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)











Friday, April 1, 2011

KALAULAH BOLEH...................

awak, awak, awak, awak,

Saye windu kat awak...

awak jangan nakal-nakal ye

ingat pesanan saya....

saya nak awak sentiasa dalam keadaan yang baik

saya tahu awak cuba yang terbaik dalam hubungan kita

saya tahu awak sayangkan saya

terima kasih kerana beri peluang pada saya untuk berubah

saya marah-marah awak sebab saya sayang awak

awak yang terbaik, dalam hidup saye

saya percaya pada awak

awak I MISS YOU.....

AWAK da banyak berubah untuk saya

SAYA hargai awak dalam hidup saya

AWAK

AWAK

AWAK

AWAK

AWAK

AWAK

AWAK

AWAK

AWAK

AWAK

AWAK

I


L

O

V

E


U




*INI LUAHAN SAYA, BIARKAN SAYA NAK TULIS APE2..INIBELOGSAYE...~_^*

-CERITA SAYA SIGULAMANES-




0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment