2 3 tan tin tun ... !!!!
Photobucket

the best saye!!

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)











Sunday, March 6, 2011

saya sayangkan dia
DIE PENGANTY ARWAH ADIKKU NANA...
NUR SYAZWIENA MAISARAH
4TAHUN
LAHIR TAHUN 2007
SANGAT BIJAK, SANGAT COMEL,
LIKE MOTHER AND HER FATHER....
THANKS SO MUCH IBU N ABAH....
YA ALLAH ....aku bersyukur dengan pemberianmu ini seorang adik perempuan kepadaku dan juga seorang anak perempuan kepada keluargaku....
dialah penyeri hidup keluarga kami....
die sangat manja..gelagat dia dapat mengubatkan org yg nk marah pasty takkan marah....hehe..
baby!!!along rindukan baby...nanti kita kuar same2 ye....walaupun dye xpaham bace..tapi aku excited nk cakap..hehe...sebab aku terlalu rindukan adek gurl aku sorang ni...

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment