2 3 tan tin tun ... !!!!: SANCTUM ..CERITA INI SANGAT MENARIK.
Photobucket

the best saye!!

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)











Tuesday, March 8, 2011

SANCTUM ..CERITA INI SANGAT MENARIK.

THE BEST MOVIES...
SANCTUM
..Jalan cerita ni sangat menarik dan best sgt-sgt..org macam aku sesuai la tgok sebab sukakan adventure..hehe...Ermm..jalan cerita ni sangat menarik dan korang takkan menyesal kalau tengok cerita ni...aku bagi 5bintang setengah la..hehe...ok,cerita ni dihasilkan dari pengarah cerita titanic n avatar,so boleh la kita gambarkan cerita ni memang best ar macam cerita titanic...best dari segi maksud aku,kite rase nervous and excited nak tahu jalan ceritanye..Cerita ni mengisahkan pengembaraan ayah dan anak ke satu tempat yg blum diexplore org lagi...tempat dia memang cantik sgt ... dalam cerita ni juga mengajar erti kasih sayang antara anak dan ayahnya..part ni memang meleleh air mata la...sebab anak dia terpaksa lemaskan ayah dia kerana dalam darurat..memang sedeyh kot...cerita sangat nervous sebab bayangkanla sekumpulan manusia berada dalam gua,bukan dalam,kira macam bawah tanahla...bila dah masuk, jalan keluar memang susah nak jumpa sebab the ending journey je jalan mati..mase mereka nak research pasal dalam gua ni, tiba2 ujan dan ribut taufan melanda di luar kawasan gua, mereka tak tahu cuace buruk di luar lokasi mereka sebab mereka terputus hubungan panggilan dengan rakan-rakan mereka yang berada di luar gua.. dalam perjalanan keluar dari gua sebab tak cukup barang keperluan, pelbagai halangan dan cabaran mereka hadapi sehinggakan seorang demi seorang mati dalam keadaan yang mengerikan..mereka mendaki di dalam gua untuk keluar dari gua tapi sangat bahaya...ok, the ending nye, berjayakah? siapa di antara mereka yang dapat menjumpai jalan keluar dari gua tersebut...??cerita ni memang besh kot..kalau nak tahu selanjutnya pi trengok ye..tapi takkan menyesal la dengan pilihan cerita ni bagi aku la..hehe..

thanks so much to my friends,AMANI, IRA AND ZUL

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment