2 3 tan tin tun ... !!!!: AKU TERLALU RINDUKAN DIA....AL-FATIHAH...
Photobucket

the best saye!!

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)











Sunday, March 6, 2011

AKU TERLALU RINDUKAN DIA....AL-FATIHAH...

KENANGAN PAHIT DALAM HIDUPKU
NUR SYAZANNA iN my mine......kecerdikan die,gelagat die, mengingatkan aku pada arwah adek perempuanku...NUR SYAZANNA...along rindukan nana...moga arwah ditempatkan dikalangan org-org yang beriman..ermm....pemergian arwah tak disangka..namun kami sekeluarga terima kehilangannya..kerana ALLAH lebih menyayanginya...arwah meninggalkan kami pada 28 jan 04..mase tu arwah berumur 6 tahun...tyme tu plak aku baru nk masuk form1..kalau diingatkan memang sedih..ermm..aku baru nak belajar agama sepenuhnya...aku baru nak sedar tanggungjawab aku sebagai kakak...paling sedih bagiku,lagi berapa hari arwah nak tinggalkan kami sekeluarga, arwah banyak diamkan diri, 2 hari sebelum arwah nak pergi ke Rahmatullah.. AKU DAN IBU DAN ARWAH NANA tido bersama...ibu cakap''along,cube rasa nadi nana...aku yang tak tawu pe time tu tahu cam tak tahu je....aku menyesal, aku tak banyak nak luangkan mase bersama pada arwah,YA ALLAH, pilu sangat...aku terlewat untuk ke sekolah pada hari terakhir arwah bersama kami..opahku"along tolong bagitahu makyong ye nana sakit ni..."YA ALLAH...ampunkan dosaku ini...kerana wat endah x endah je time tu..kelam kabut nak ke sekolah..sebelum langkah keluar,aku terlihat wajah arwah adikku,baruku sedar muke arwah berubah kerana sakit ...bibir dia semakin membengkak,dalam perjalanan ke sekolah,wajah nana terbayang di pemikiranku,air mataku menitis tanpa aku sedari...di sekolah hatiku tidak tenang dan baru nak teringat pasal nana...pada hari yang terakhir sebelum arwah menutupkan mata buat kali terakhir, ibu,abah dan pakcik ku bersiap untuk menghantar arwah ke hospital, buat kali yang terakhir, aku sempat memberikan ciuman seorang kakak kepada seorang adik yang takkan ada kat dunia ni buat selamanye...='( ..aku sempat cium muka arwah, aku berbisik pada arwah "nana,jangan tinggalkan along,bagi peluang untuk along kita hidup sama2...arwah dalam keadaan tenat..air mataku menitis...='( dan pandang arwah buat kali terakhir ,lagi beberapa minit sebelum arwah menghembuskan nafas buat kali terakhir di dalm perjalanan ke hospital di atas riba ayahku, abah sangkakan arwah tido..rupa-rupanya..ALLAH LAGI MENYAYANGINYA...YA ALLAH..aku terlalu merindukan arwah ....HANYA AL-FATIHAH YANG MAMPU KU SEDEKAHKAN....AMIN....NUR SYAZANNA BINTI AZHAR DALAM KENANGAN...."NANA...ALONG RINDUKAN NANA...ANDAI WAKTU BOLEH DIUNDURKAN,AKAN ALONG LAKUKAN APA SAJA UNTUK NANA..

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment