2 3 tan tin tun ... !!!!
Photobucket

the best saye!!

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)











Wednesday, March 16, 2011


LOCATION:MY HOME, AND SABAK BERNAM
DATE:11-13 MARCH 2011
TIME:SEPANJANG HIDUP..


Setelah sebulan lebih tidak pulang ke rumah, akhirnya aku dapat pulang ke rumah dan melepaskan RINDU, CINTA, KASIH DAN SAYANG pada keluarga aku..hehe..sayang mereka sangat2....miss you...walaupun tak dapat meluangkan masa yang banyak bersama mereka...tapi, terubat jugak rindu ni..hehe..ntah ape-ape..ayat aku ulang je..BLANK!!!hahaha



1.di rumah sambil wat assgment2: sangat rindu pada die budak kecik...♥ ♥ just his name in my dup dap...hehe






2.
yeah!!!ini adalah peberet kuih buatan ibu saye!!sangat sedap..tak sampai 5 minit licin!!hehe...kuih apam ibu sedap la..♥ ♥ ♥




3.
Rumahku syurgaku...hati sangat sebak kerana mau pulang ke KL semula...=(





4.
Sabak Bernam perkenakan mee udang basah..sedap kot...tertarik dengan keindahan di sana..ibu saya cakap dalam malaysia kat sinila satu2 nya tempat yang boleh nampak matahari terbenam...cantik sangat permandangan dari ciptaanNya....




5.
ibu, I LOVE U!!! tak sempat nak posing pic bersama abah...hehe





saya bersyukur padaNya kerana diberikan keluarga yang bahagia...saya sayang keluarga saya...


-CERITA SAYA SIGULA MANES

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment