2 3 tan tin tun ... !!!!: Terkejut ayor !!haha
Photobucket

the best saye!!

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)











Friday, October 22, 2010

Terkejut ayor !!haha


”>


why terkejot ayor??!!

*happy*
*surprise for me*
jeng..jeng..
*sayang anda*
sape yang bertuah tu??
?????

*ha...why statement aku kat atas ckp cmtu??aku berase heppy sgt bcoz my friends made surprise for me??
they org buat surprise kat aku..
mane xterkejut ayor aku..!!
aksi2 yg lepas..

jumaat ptg:15.10.10
*aku sedeyh la gak kwn-kwn aku ni janji nk dtg umah aku on break semester ni..
heppy la weyh kawan2 nk dtg umah..
tbe2 ptg jumaat ondway nk packing2 brg alek umah aku..
they org say"wanie sowey xpat nk dtg umah ko"
mood:kecewa n dendam ..haha
xpe2..aku touching...pujuk alek..bukan senng tau..haha
petang tu adek aku pun bawak kawan dye 2org alek umah...
hari tu malang tul...
tgh syok2 smbang2 dalam kete...
booommmm!!!ade org langgar belakang kete mewah aku yg kecik tu..haha
pergh..terkejut seyh..
dahla senja tyme tu...kat tg.karang..
xtwu nk urus camne..first tyme plak xcdent...
buta xcdent pe..
aku pun call la hero malaysia...hihi
comot saye
bape minit pastu dye call...
kate da nk sampai...
terkejut kali kelima..haha
dye snggup dtg..tyme tu dye ade jamuan...
sayang..i terharu sgt pengorbanan u..aiseh..(gatal!!)haha
after settle wat report kat balai polis....
kete pulak wat hal...
thanks so much again...
comot saye tlg uruskan kete mewah kecik aku tu selamat sampai di rumahku..
cian kawan-kawan adekku...
mohla kite kongsi kenangan pe yg terjadimalam tu erk..hehe


sabtu..16.10
deringan lagu bad day baby henponku berbunyi...
mama a.k.a amani call me...
hello debt.....??
"ngah watpe 2"rajen plak ko call aku erk....hehe
mcm2 ko tnye..antare tu pandai ko trik aku..
*WANI JNGAN JELES ZAINI BLANJE AKU MAIN COSMO WORLDS*
ha!!!!!x aci xaci!!(dalam aty smpai aty xtggu aku??='()
walhal tyme ko tepon aku sunyi je background kate kat TS?
mstyla beseng kan??
huhu....
tiba-tiba azie bg msej..
"tambang bas nak g umah ko bape engget??"
pelik-pelik..haha
petang tu ibu masak..
banyak sgt..pelikla sape yg nak makan banyak-banyak ni...?xkan aku?haha
then aku duk menatap tgok tv...dengan selekehnyer,,haha
(bukan ade sape nk tgok,nampak )
syok tgk tb..tbe2 ade bayang - bayang misteri muncul depan aku bagaikan kilat??
kilat??bukan !!rupe-rupenyer kawan-kawan aku datang!!!!
oh tidak!!!!!!!!!!!malu-malu!!
dahla ngah selekeh..kantoi..haha
they org buat surprise....
made in kl to perak..
pergh...terharu sgt2.....
thanks kawan...
datang umah....lau ley datang lagi!!!!!!
korang sempoi la!!!!
*mama,ira,azie,zaini*
sayang korang!!

ahad17.10
aku bawak they org jengjalan satu lumut manjung jela...
heppy sgt kua ngn korang......
pling best kite naik bot pusing pulau..heppy sgt kn??
harap korang heppy sepanjang bermalam di rumah aku...
luv u all!!

then....ary rabu tu baru kami alek hostel alek di kl coz ade wat kuliah tambahan...

amani,ira,razi,zaini.....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment