2 3 tan tin tun ... !!!!: merindui??
Photobucket

the best saye!!

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)











Sunday, August 8, 2010

merindui??

hello!!!
this mowning sgt indah,sngt lah sejuk...
disebbkan itu,ak twus on blog aku ni krn die lah yg aku RINDU!!
oh my blog!!!
semangat ketagih pada berfacebook sudah kurang,utamakan pada blog plak..hahaha
actually,blog aku ni dah lame dilahirkan,but aku ni terlupe plak ade blog...haha
semangat dah datang..jeng..jeng..jeng!!
series mmg susah mule2 nk wat ni..
tapi!!nasibla aku pnah ade basic nk edit profile ni..ish2...bertuah tangan..>_<
so,mudah lah cikit untuk mengcreatifkan cikit drpd xde..=)
walaupun setelah di edit pun x cantek jugak..haha
rilex2.....

mowning,afternoon,evening,night,midnight!!
xkire la pde sape2 yg menjeguknye nnty setelah aku promote nye nnty...
welcome to my blog...>_<
yg xde pape ni..haha
sayang anda!!kerane sudah terbace....
adush,pebenda la duk aku merepek ni..
sebenarnye xde ape pun nk typing ni..
saje nk menghabiskan boring ni..
wanie!!!!!
cukup!!cukup!!stop ur typing!!!
adush,xley gk berhanty..haha
ok2..papai...





0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment